SVA PUTOVANJA

Show all
STUTGART

GERMANY

Travelling to Germany !!! Visit various factories!

Kategorija: .
Opis

Dan, ZAGREB – Ingolstadt
Polazak JE predviđen je dogovorenog MJESTA u 01:00 sjedio. Slijedi vožnja Preko Slovenije sam Austrije učiniti Njemačke, točnije učiniti Ingolstadt-a, UZ kraće pauze tijekom vožnje.

Nakon kraćeg predaha za jutarnju kavu, odlazimo u Posjet TVORNICI Audi-a.

Za VRIJEME dvosatnog obilaska ćemo Cuti mnoge Zanimljivosti o proizvodnom procesu Audi-a sam isto tvornice, A eksponati u Muzeju CE NAS provesti Kroz VRIJEME I povijest Audi, DKW, Horch, Wanderer i NSU brandova.

Audi Je osnovao August Horch (za VRIJEME DOK JE odlučio pokrenuti svoju tvrtku bio voditelj proizvodnje kod Karla Benz-a).

Horchovi automobili SU BILI smatrani Kao napredne alternativa modela velikih brandova uključujući Benz Mercedes I nema za VRIJEME ekonomskog kolapsa, bio primoran JE preseliti tvrtku sam prebaciti Poslovanje u dioničko društvo.

Par Godina nakon spora, Horch JE bio prisiljen na ostavku OD Strane društva dioničara TE JE izgubio Pravo korištenja svog prezimena na automobilima, Ali da mu not Bila prepreka zadugo.

Osnovao JE novu tvrtku, preveo svoje prezime na latinski jezik I Audi JE biološku rođen … ILI JE NAZIV mozda Akronim za Auto Union Deutsche Industrie? Vjerujemo da ćete točan Odgovor dobiti za VRIJEME obilaska muzeja :-)

Po završetku razgleda Tvornice sam muzeja, slijedi odlazak u hotel, nakon kraćeg slobodnog VREMENA predlažemo zajedničku šetnju gradom.

Povratak u hotel, noćenje.

Dan, Ingolstadt – Sindelfingen – Stuttgart
Nakon doručka odlazimo obaviti Sindelfingen-a Gdje nas očekuje Posjet TVORNICI Mercedes Benz-a.

Obilazak najvećeg mercedesovog postrojenja u SVIJETU pruža detaljan uvid u fascinantan svijet proizvodnje VOZILA. Za VRIJEME obilaska vidjet ćemo Mjesto Gdje djelovi PO Prvi puta preuzimaju OBLIK, vidjet ćemo KAKO roboti izvode svoj “Balet” Ja Gdje nastaju okviri šasija. U logističkom djelu ćemo naučiti KAKO SE djelovi VOZILA pripremaju za prijevoz na montažu OD Strane Dva transportna sistema nazvana “Bertha i Gottlieb”, UZ Ostale transportne sisteme.

Po razgledu tvornice nastavljamo PREMA Stuttgart-u Gdje ćemo posjetiti Mercedes Benz muzej.

Mercedes-Benz muzej JE jedini muzej NA SVIJETU Koji može dokumentirati kontinutitet rada autoindustrije Preko 130 Godina, OD svojih početaka učiniti današnjih Danu. Na devet nivoa pokriva površinu OD 16,500m2, A muzej broji 160 VOZILA I Preko 1500 izložaka.

* Ukoliko želite, u Muzeju možete (UZ doplatu) isprobati sam auto simulator *

POSLIJE obilaska muzeja slijedi kraće Slobodno vrijeme za ručak, A nakon Rucka odlazimo u Posjet TVORNICI I Muzeju Porsche.

Porsche živi svoju povijest baš Kao da njegovi klijenti. Da bi se osigurala najviša title pažnje sam održavanja Branda povijesnih automobila, Porsche JE uspostavio posebnu muzejsku radionicu.

PRIJE Nego uđemo na izložbu, proći ćemo pored staklenih Pregrada Gdje ćemo imati prilike vidjeti majstore mehanike sam stručnjake Koji Rade na raznim vrstama klasičnih Porschea. Uistinu jedinstveno iskustvo koje se može doživjeti Samo u ovom muzeju.

Po razgledu muzeja, u pratnji tehnologa posjetit ćemo tvornicu sam vidjeti KAKO nastaju Ove nadaleko poznate sam obožavane jurilice.

Predlažemo zajedničku kasno poslijepodnevnu šetnju gradom, A potom smjestaj u hotelu. Noćenje.

Dan, Stuttgart – MUNCHEN
POSLIJE doručka, krećemo preme Munchenu. Po dolasku prvo ćemo posjetiti Muzej sam Tvornicu BMW.

Doživite BMW brand!

U neposrednoj blizini sjedišta, imat ćemo priliku uživati ​​u fascinantnoj paleti raznolikih Aktivnosti.

Zaviriti Iza kulisa automobilske proizvodnje sam Istražiti BMW svijet Kroz: proizvodne procese, Prikaz Tradicije sam futurističkih trendova za VRIJEME obilaska muzeja … Započet ćemo putovanje u prošlosti sam proputovati u Budućnost. Dozvoliti si da nas BMW očara sam Kao brend sam svojom devedestogodišnjom poviješću. Za VRIJEME obilaska muzeja imat ćemo priliku vidjeti vima OD 125 navrijednijih sam najatraktivnijih automobila, motocikala sam motora.

Slijedi kraće Slobodno vrijeme za ručak, A potom predlažemo Posjet Allianz Areni.

Procijenite sami zasto JE Allianz Arena na glasu Kao jedan OD najboljih nogometnih stadiona svjestskih! Krenimo u razgled aren sam zavirimo U unutrašnjost ovog izvanrednog sam neobičnog stadiona.

Doživite Pogled sa stajališta profesionalnog nogometaša I otkrijte jedinstvene detalje Ove uzbudljive structures.

Po završetku razgleda aren uronit ćemo u priču njemačkog najuspješnijeg kluba FC Bayern.

Najveći klupski muzej u državi Vodi nas na putovanje OD samog osnutka 1900. pa Sve to 2013. Brojni trofeji, izvrsne izložbe uz inovativne medijske Tehnologije pružaju impresivnu kombinaciju informacija, emocija sam interakcije U FC Bayern-u.

Slijedi SMJEŠTAJ u hotelu. Predlažemo odlazak u večernju šetnju gradom TE zajedničku večeru u pivnici. Povratak u hotel, noćenje.

Dan, MUNCHEN – ZAGREB
Nakon doručka predlažemo panoramski razgled grada, A potom Posjet Deutsches Museum-u najvećem muzeju znanosti i Tehnologije NA SVIJETU SA Preko 20.000 izložaka (prijevozna sredstva, znanstveni instrumenti, kemija, fizika, astronomija, dekorativne umjetnosti, aeronautika, astronomija, kompjutori i mikroelektronika).

Slobodno vrijeme za ručak osobne Programe učiniti polaska za Zagreb Koji JE predviđen u poslijepodnevnim satima. Povratak JE predviđen na Mjesto polaska Oko ponoći.

Cijena putovanja: na upit

Recenzije (0)

Recenzije

Još nema recenzija.

Budi prvi koji će recenzirati “GERMANY”